miercuri, 19 martie 2008

Ultimul Matiz


Citeam azi dimineata in Cotidianul, ca la Craiova mai sunt Matizuri de vanzare doar pentru 3 zile. Pe urma adio Matiz bun venit Ford. Scriu despre Matiz deoarece am condus aproape un an de zile o astfel de masina. Daca treci cu vederea faptul ca atunci cand puneai frana si pe jos era un pic ud aveai nevoie de 20 m sa te opresti, masina asta a fost chiar ok pentru cat costa. Dar ce m-a surprins cel mai tare la masina asta, a fost rezistenta la gropi. La un moment dat, faceam pariu cu cei din masina, cat o sa mai rezite la gropi, si intram in cele mai mari gropi pe care le intalneam in drum, dar Matizul rezista. Groapa noastra preferata era in spatele Stadionului National ( Lia Manoliu )unde senzatia de decolare cand intrai in aceasta groapa era incredibila. Dar Matizul rezista. Nu mai vorbesc de experimentele cu schimbatul vitezei fara sa apesi pe ambreiaj care suprinzator de cele mai multe ori reuseau ( in special lui Enescu )si in urma carora Matizul inca mai mergea :). Ce vremuri.
Adio Matiz

Update: Poate va intrebati de ce vroiam sa imi stric masina. Ei bine Matizul nu era al meu era de la firma si noi o alintam MATIZ DE TESTE :)

Un comentariu:

Anonim spunea...

Ma faci sa imi para rau ca nu am asemenea masina... cu masina mea daca intru intr-o groapa s-ar putea sa nu mai ies din ea ;))